Co zrobić, aby sprzedawać w Internecie dużo i skutecznie?

Data dodania: 23.01.2018


Zastanawiasz się na czym dokładnie polega naprawdę skuteczna sprzedaż? Musisz wiedzieć, że jest to ściśle związane z budowaniem zaufania wśród klientów, poprzez nawiązanie z nimi naprawdę jakościowej relacji. Ważne, aby marka opiekowała się lojalnymi klientami i pomagała im w rozwiązywaniu wszelkich problemów. Co dzieje się, kiedy konsument nie zna zbyt dobrze danej marki? Brak zaufania jest zupełnie normalną reakcją. Czy zatem dokona zakupu? Powiemy szczerze, że przy pierwszym kontakcie w marką, szanse na sprzedaż są bardzo małe. Polecamy rozwiązanie tego problemu poprzez kilka prostych działań, takich jak telemarketing lub wysyłka mailingu reklamowego do własnoręcznie zbudowanej grupy konsumentów. Możesz oczywiście kupić bazę danych i wysyłać informacje do osób w ogóle nie zainteresowanych twoim produktem lub usługą, ale jaki to ma sens?

Projektowanie stron Szczecin

Zarówno marka, jak i klient muszą poznać się w swobodnych i niezobowiązujących warunkach, a następnie stopniowo tworzyć poczucie zaufania. Przyjaźń to bardzo dobry przykład, jeśli chodzi o sprzedaż – w momencie przybycia klienta do twojego sklepu, dopiero dowiaduje się, że istniejesz – zapoznaje się z tobą, poprzez przeglądanie szczegółowej oferty. Po wyjściu ze sklepu na pewno wejdzie jeszcze do kilku innych i wypadnie mu z pamięci fakt, że był również u ciebie. Nie wiesz jak zapaść mu w pamięć? Wystarczy, abyś zastosował skuteczną strategię remarketingową, która poprawi ruch na twojej stronie internetowej. Remarketing to krótko mówiąc reklama śledząca w formie graficznej. Jest ona automatycznie wyświetlana wszystkim osobom, które jakiś czas wcześniej weszły na twoją stronę internetową. Możesz łatwo uruchomić taki typ reklamy, wykorzystując do tego takie narzędzie, jak Google AdWords. Polecamy również skorzystanie z serwisu społecznościowego Facebook – tam również możesz znaleźć swoich potencjalnych klientów. Chciałbyś posiadać naprawdę rzetelną bazę, która będzie otrzymywała twoje newslettery? W takim razie działania remarketingowe powinny kierować do strony typu landing page. To właśnie tam możesz pozyskać cenne adres mailowe, a cele związane z powiększeniem sprzedaży i zbudowaniem silnej marki będą na wyciągnięcie ręki! Aby nawiązać trwałą relację, ważne jest odpowiednie przekazywanie treści odbiorcom – musisz informować ich o atrakcyjnych promocjach, ofertach tylko dla stałych klientów, a także nowych produktach lub modyfikacjach. Jeżeli twoim celem jest raczej sprzedaż bezpośrednia, remarketing w tym przypadku powinien wyróżniać się szczególną dynamicznością. Na czym to polega? Jeżeli klient oglądał konkretny produkt, właśnie ta a nie inna rzecz będzie go „śledziła”, a po kliknięciu w reklamę odsyłała prosto do karty produktowej twojego sklepu.

Pozycjonowanie stron internetowych Szczecin